czwartek, 9 lipca 2009

Wspominki i dzięki

Dziś nawet dobry dzień, po ciężkiej zdrowotnie nocy...
***
A w refrenie Psalmu usłyszeliśmy: Wspomnijcie cuda, które Pan Bóg zdziałał... Wspomnijmy!
Począłem się, urodziłem, wyzdrowiałem (chociaż lekarze nie dawali szans), wzrastałem bez większych zmartwień, poznałem, co to znaczy być zakochanym, usłyszałem powołanie, przeżyłem nawrócenie, otrzymałem miłosierdzie, zostałem kapłanem, dostałem wspaniałą parafię, poznałem wielu dobrych ludzi, wszedłem na Drogę, dostałem szansę, by uczyć się dalej, wyjechałem do Włoch, żyję nadal...
Lista pewnie powinna być dłuższa, ale i to wystarczy. Mam co wspominać! Mam za co dziękować. No i przecież w Ewangelii usłyszałem: Idźcie i głoście: Bliskie już jest królestwo niebieskie.
Dzięki Ci Panie, za Twe wielkie dary, za dobrodziejstwa, w których nie masz miary...

1 komentarz:

... pisze...

daleki jestem od oceny, nie mniej jednak podoba mi się Księdza podejście do Słowa Bożego. Dziękuję za to i pozdrawiam