poniedziałek, 6 lipca 2009

Wiara uzdrawia!

Dziś pierwsze lekcje z języka włoskiego. Błogosławione niech będą godziny spędzone u AD na języku jeszcze a Polonia. Dziś czułem się jak Włoch (no prawie, jak Włoch).
***
Ufaj, córko! Twoja wiara cię ocaliła - mówi dziś Jezus do uzdrowionej kobiety. Bardzo ciekawe jest jednak przeczytać te słowa po włosku. Brzmią one tak: Coraggio, figliola, la tua fede ti ha guarita. A co tłumaczy się dosłownie (według mnie;-): "Odwagi, córeczko, twoja wiara cię UZDROWIŁA".
Wiara UZDRAWIA. Jeśli miałbym żywą wiarę (żywą relację z Jezusem Chrystusem, moim Panem), to zostałbym uzdrowiony.
Jaka więc jest moja wiara, w porównaniu do wiary tej kobiety, skoro ona została uzdrowiona, a ja wciąż cierpię na tyle dolegliwości/chorób - ciała i ducha.
Trzeba mi za Patriarchą Jakubem jasno sobie powiedzieć: Pan będzie moim Bogiem. I tylko ON.

Brak komentarzy: