niedziela, 13 stycznia 2008

Wolność

Przekonuję się, że Bóg naprawdę nie ma względu na osoby... Mogę i ja dziś te słowa powtórzyć za moim świętym Imiennikiem. Bóg nie patrzy na moje grzechy, zdrady i ucieczki. Daje ciągle nową szansę... jeśli tylko chcę wrócić.
Jakże wspaniała to wiadomość, że mam szansę! Mogę zacząć od nowa. Tylko, czy będę chciał? Bo deklaracje są piękne, ale tylko do czasu... Chęci i zamierzenia wzniosłe, ale tylko na chwilę. A potem zapominam, że jestem WOLNY i znowu pozwalam, by kierował mną Inny-Zły. Poddaję się dobrowolnie i jeszcze narzekam, że mi ciężko i źle.
Dziś dzień Pański - Niedziela Chrztu Chrystusa. Mnie także kiedyś ochrzczono... Jak rzadko o tym pamiętam! Jak mało za to dziękuję! A przecież, to tam otrzymałem ten najważniejszy dar - WOLNOŚĆ. Obym potrafił z niego korzystać...

Brak komentarzy: