sobota, 19 kwietnia 2008

Poznać

Wierzcie Mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie... Nie łatwe zadanie stawisz Chryste przed swymi uczniami. Oni wiedzieli (a nie tylko wierzyli), że jeden jest tylko Bóg i nie ma innego. Nie ławo więc było im przyjąć, że Bóg jest w Tobie...
A jak to jest z nami? Czy nie jest dokładnie na odwrót? Przechodzimy nad podstawową prawdą naszej wiary, jak nad czymś oczywistym, albo raczej za trudnym, by się nad tym na chwilę pochylić. A przecież to właśnie ta prawda jest wyznacznikiem "bycia chrześcijaninem" - wiara w to, że (jak powiedział Chrystus) gdybyście Mnie POZNALI, znalibyście i mojego Ojca.
Znamy Chrystusa... Znamy? Na prawdę? Czy tylko tak się nam wydaje?! A przecież nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie... Poznajmy Ojca, a to nam wystarczy!

Brak komentarzy: