środa, 18 czerwca 2008

Wyjaśnienie

... jest potrzebne! Daaaaaaawno mnie tu nie było. Trochę to z lenistwa, a trochę z powodu natłoku ważnych wydarzeń, które mnie dotyczyły ostatnio. Odnosi się to szczególnie do mojej posługi jako wikariusza w parafii w Lublinie. Otóż:
1. zostaję tu na (przynajmniej) kolejny rok
2. zmieni się mój przełożony
3. nadal chcę pisać tego bloga (tylko nie wiem, czy ktoś w ogóle go czyta)
4. 15 czerwca miała miejsce historyczna uroczystość - poświęcenie/dedykacja naszego kościoła parafialnego (było masę przygotowań, ale wszystko wyszło ok.)
To tyle z mojej historii...
Pozdrawiam wszystkich czytających!

PS
Słowo na dziś: Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi... Wszystko, co czynię czynię dla siebie i dla Boga, a nie dla opinii ludzi. Tak przynajmniej powinno być!

1 komentarz:

Evemarie pisze...

Ja czytam.. bardzo często czytam..;)
Lublin to i moje miasteczko. Studenckie. Ale zawsze.
Gratuluję pozostania w tym pięknym city;) I nowej władzy nad sobą;)
Pięknych wakacji życzę;)